poniedziałek, 24 maja 2010

Boji / Sila / Brat moj - 1984

Boji / Sila / Brat moj
02.1984, L.A.Y.L.A.C.H.

Pierwsze studyjne wydawnictwo. Wydane na winylu.

Tracklista:

1. Boji
2. Sila
3. Brat moj

Teksty:

Boji / Bitwy
utwór instrumentalny

2. Sila
Cez nas viharji divjajo
Mesta gorijo in telesa
Slast nas stresa

Spet se cez polja
glasijo zvoki nase govorice
ki nam molitev je in vrisk

Ne, ne dopusti vec, vesoljni bog
Da bi nasa sila potonila
saj je tako brezmejno sladka, mila

Slast nas stresa!

Tłumaczenie:
Siła

Burze grzmią ponad nami,
miasta i ciała płoną!
Jesteśmy wstrząśnięci zachwytem.

Dźwięk naszej przemowy się rozprzestrzenia
daleko ponad polami.
Przemowy która jest naszą modlitwą i naszym płaczem.

Nie, nigdy więcej, uniwersalny boże,
nie pozwól by nasza siła była zatopiona,
gdyż jest tak nieskończenie słodka i przenikliwa.

Jesteśmy wstrząśnięci zachwytem!

3. Brat moj
Brat moj
Ali cutis pogum,
Ki ga je dvignila zerja
V borbi za lepoto sveta?

Brat moj
Prizgimo kres v vseh ljudeh!
Bodimo mocni kot garaci, brat moj;
Mi smo v skrivnosti tajni
Slutnja in prerokovanje
Mi smo zivljenja divju smeh!

V nas je glad, ki pozivi
In gladnih ne izmuci
Brat moj, odpri oci,
Potuj z nami

K novi luci!

Tłumaczenie:
Bracie mój

Bracie mój,
czy czujesz odwagę,
wschodzącą ze świtem
w tej bitwie o piękno świata?

Bracie mój,
rozpalmy ogień we wszystkich ludziach!
Bądźmy silni niczym robotnicy mój bracie;
W tajemniczym sekrecie
jesteśmy omenem i proroctwem,
jesteśmy dzikim śmiechem życia!

Jest głód w nas, który ożywia,
lecz nie pożera nas.
Bracie mój, otwórz oczy,
i wzejdź z nami
do nowego światła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz